close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סליקה נוחה של כרטיסי אשראי בעסק

מערכת שורשכא סיוון, תשעח04/06/2018

מנהלים את אותו העסק מזה שנים? רוצים להבטיח שהכול יתנהל בו כמו שצריך ואתם זקוקים לכמה שדרוגים שונים? אם כך, אין ספק שגם הנושא של גביית תשלומים מלקוחות מעסיק אתכם

תגיות:
אין ספק שבעידן המודרני של ימינו זה מאוד נדיר לראות עסקים שלא מאפשרים ללקוחות שלהם לשלם בעזרת כרטיסי אשראי ולכן גם אתם צריכים להכניס את הפונקציה הזאת לעסק שלכם. הסליקה של אמצעי התשלום השונים בימינו הרבה יותר פשוטה מאשר בעבר, אז למה לחשוב פעמיים בכלל? היתרון בכך שתהיה לכם מערכת סליקה היא שתוכלו להציע ללקוחות שלכם לשלם בכל דרך שנוחה להם, מה שאומר שכך עוד ועוד לקוחות יפנו אליכם בסופו של דבר. לכן, אם אתם מרגישים שעכשיו זה הרגע הנכון להתקדם ואף להשקיע בעסק, אנחנו מציעים לכם לעשות זאת בצורה מתקדמת ונכונה.

לאיזו חברת סליקה כדאי לכם להתקשר?
בתחום הסליקה, כמו גם בתחומים אחרים שקשורים לעסקים, אנחנו רואים שיש לא מעט אנשי מקצוע שיוכלו להגיע ולתת לכם שירות. לכן עולה השאלה במי מהם באמת כדאי לבחור, כי מה פתאום שתבחרו חברה שאינה טובה במיוחד? לכן, בבואכם להחליט איזו חברה תיתן לכם שירותי סליקה לעסק, אנחנו מציעים לכם לבדוק האם יש גם יתרונות נוספים או שירותים נלווים שאפשר לקבל מאותה חברה. לדוגמא, האם החברה המקצועית מציעה לכם גם שירות כמו:
• סליקה מאובטחת אונליין
• דוחות כספיים
• מערכת התאמות שמגיעה אפילו עד רמת העסקה הבודדת
• פתרונות משלימים מסוגים שונים כמו חשבוניות דיגיטליות, הוראות קבע לגורמים שונים ועוד

אין ספק שאם תוכלו לקבל את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת התוצאה הסופית תהיה עבודה הרבה יותר יעילה ונוחה בעסק, אז למה לא? אין סיבה שלא תשקיעו מידי פעם בעסק שלכם ושתעשו הכול כדי לקדם אותו, כי חבל שתישארו מאחור.

כמה עולים שירותים כאלה בכל חודש?
כמובן ששירותי הסליקה וכל השירותים הנלווים יכולים לעלות לכם לא מעט. אומנם מצד אחד אתם רוצים לקדם את העסק ולהשקיע בו, אך הדבר האחרון שתרצו זה להיכנס להוצאות כלכליות שלא יהיה לכם פשוט להתמודד איתן בעתיד. אם זה נשמע לכם מוכר כדאי שתדעו שגם בתחום הזה אתם יכולים לפנות אל כמה חברות שונות ולקבל מספר הצעות מחיר. כמובן שכדאי לרדת לכל הפרטים הקטנים של הצעת המחיר ולראות איפה זה יוצא לכם הכי משתלם, אך מה שבטוח, זה שאתם ממש לא חייבים להוציא על שירות כזה הון עתק. מדובר על שירות בסיסי, נוח ופשוט שהרבה מאוד בעלי עסקים כבר הכניסו לעסק שלהם והם לא משלמים עליו הרבה, אז מה פתאום שאתם תתנדבו לשלם מחירים גבוהים מידי אם יש אלטרנטיבה?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה